هزینه های زندگی در کشور گرجستان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 27 فروردين 1399
بازدید : 32
نویسنده : زینالی

از جمله کشورهایی که در چندسال گذشته با استقبال زیادی در مهاجرت مواجه شده گرجستان است. علل مختلفی در رخ دادن این مسئله سهیم هستند که از مهمترین آن ها پیشرفت یکباره و رشد اقتصادی را می توان نام برد. آخرین آمارها نشان دهنده آن است که گرجستان یکی از ده کشور ارزان در دنیا می باشد. و به تبع هزینه های مهاجرت به این کشور کمتر خواهد بود. با در نظر گرفتن جمعیت کم کشور گرجستان می توانیم بگوییم ساکنان این کشور از سطح رفاه اجتمایی تقریبا خوبی برخوردارند. بهره برداری های مختلف از خاک، دارا بودن آب های آزاد و کشاورزی پیشرفته موجب کمک به رشد اقتصادی در این کشور شده است.

زندگی در گرجستان

تفاوت هزینه ها بین ایران و گرجستان

اگر بخواهید یک مکانی را اجاره کنید در ایران می بایست ۶۳.۰۸ درصد بیشتر از گرجستان بها بپردازید.

 هزینه ای که صرف مواد غذایی می شود در کشور ما ۸۲.۱۲% به نسبت گرجستان گران تر است. همچنین اگر اهل غذای بیرون از خانه و رستوران ها هستید بهتر است بدانید هزینه ای که صرف رستوران در ایران می شود ۴.۶۳% به نسبت از گرجستان بیشتر است. اما هزینه خریدهای روزمره و محلی در ایران ۱۶.۸۸% از گرجستان پایین تر می باشد.

شرایط کار در گرجستان

اگر مهاجرت شما به دلیل اشتغال است این را مدنظر داشته باشید که آمار بیکاری در این کشور بالاست و چون یادگیری زبان گرجی برای همه افراد کارآسانی نیست وضعیت اشتغال در این کشور چندان مطلوب و دلپذیر نمی باشد. دریافت ویزای تحصیلی گرجستان زمان مناسبی برای سرمایه گذاری در این کشور است. اما با تجربه لازم و سنجیدن تمامی شرایط می توان دست به خرید ملک و سرمایه گذاری زد. به طور کل می توانیم در مقایسه بگوییم میزان هزینه های مصرفی در کشور گرجستان و ایران حدودا در یک اندازه است و در بعضی شرایط کمتر، برخی اجناس در گرجستان به سهولت یافت می شود و قیمت کمتری دارند. ولی کالاهای خاص در این زمره قرار نمی گیرند و در قیاس با ایران ارزان تر هستند.

ادامه مطلب در :https://vakiltop.com/blog/cost-of-living-in-georgia/




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دفتر وکالت (بنیاد بین المللی حقوقی سنا) و آدرس lawsena.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 38
بازدید کل : 5891
تعداد مطالب : 273
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com